الثلاثاء، 11 سبتمبر 2012

رامى مع خالته (الجزء الاول)

انا رامى 20 سنة من مصر .. عايش مع امي سهام 46 سنة لوحدنا ف البيت لان ابويا وامي منفصلين, كنت زي أي شاب بحب السكس وخصوصاً ان امي جسمها سكسي جامد هي بيضة وقصيرة شوية وطيازها وبزازها كبار اوي اوي, وكانت دايماً تلبس قصير وجسمها كله بيبان وكنت بهيج عليها واتخيل اني نايم معاها واضرب عليها عشرة, وزي أي حد بسرق كلسوناتها وكلوتاتها من الحمام واشمهم واضرب عليهم عشرة, لكن عمري ما حسيت من نحيتها باي حاجة كانت بتتعامل معايا عادي خالص ومكنتش قاصدة تهيجني ومكنتش تعرف اني بهيج عليها, وفي يوم جت خالتي تقعد عندنا يومين, خالتي ميرفت 39 سنة جسمها كبير وعريضة جسمها مليان مليان يعني, وطيازها وبزازها كبار برده, بس هي اطول واعرض من امي, اول ما جت قعدنا مع بعض نتفرج ع التلفزيون ونتكلم واخدت من امي قميص نوم قصير ولبسته وقاعدة حاطة رجل على رجل وعمالة تحرك رجلها بقيت قاعد هايج ع الاتنين, لغايت ما جه وقت النوم وعشان امي نومها خفيف وخالتي نومها صعب شوية بترفس وبتتحرك كتير مكنش ينفع ينامو جنب بعض اتفقنا ان خالتي تنام على سريري وامي ف اوضتها عادي وانا هنام برة ف الصالة ع الكنبة, قبل الفجر وانا نايم لاقيت خالتي بتصحيني بتقولي: تعالى نام جنبي شكلك مش مستريح هنا قولتلها: لا عادي
قالتلي: لا انا مش جاية اقعد معاكو عشان اتعبك, متزعلنيش وتعالى نام جنبي
قولتلها: يا خالتو عادي عشان تبقي براحتك بس انا مش تعبان
قالتلي: طب مش هدخل انام غير لما تيجي جنبي
قولتلها: خلاص حاضر جاي
وقومت معاها وروحنا نمنا على سريري وانا نمت عكسها يعني وشي عند رجليها ورجلي عند وشها وبعد 10 دقايق كانت خالتي راحت ف النوم وفجأة لاقيت رجلها بتتحرك وقامت واقفة ادام وشي فضلت ريحة رجليها تدخل ف مناخيري وانا مش قادر ونفسي الحسهم روحت محرك نفسي كاني بتحرك وانا نايم وخليت وشي لازم في بطن رجليها من تحت لاقيتها عادي وواضح انها كانت نامت فعلاً روحت متجرأ شوية وطلعت لساني بشويش وحطيت لساني على رجليها لاقيتها متحركتش روحت متجرأ وفضلت الحس وانا مبسوط, وفجاة لاقيتها بتتحرك روحت لاحق نفسي وعملت نفسي نايم لاقيتها صحيت وبتنده عليا: رامى .. فادي
رديت عليها: ايوة يا خالتو
قالتلي: تعالى نام عادي عشان رجليا هتدايقك
قولتلها: لا عادي يا خالتو مفيش حاجة
قالتلي: اخلص يا بني وتعالى نام عادي خليني ابقى مرتاحة
قومت وانا مدايق لاني هتحرم من ريحة رجليها الجميلة دي وكان نفسي افضل الحس فيهم طول ماهي نايمة, بس قومت وخلاص ونمت عادي وبعد شوية لاقيتها بتتقلب وبقت تقريبأ شبه نايمة فوقي وبزازها عند وشي , قولت ف نفسي: اليوم اللي بينه مش هيعدي على خير ده, استهبلت وروحت حاطط ايدي على فخادها العريانة وفضلت احرك ايدي فجأة لاقيت ايديها بتمسك ايدي واخدتها وحطتا على وشها وحطت ايدها عليها وكملت نوم, قولت اعدي اليوم ده كده ونمت, تاني يوم صحيت لاقيت خالتي وامي ف المطبخ بيعملو الاكل, دخلت عليهم وقولتلهم: صباح الخير
خالتي: قصدك مساء الخير ,, شكلك معرفتش تنام بسببي معلش يا حبيبي يومين وهيعدو
انا: عيب يا خالتو متقوليش كده دانتي منورانا ,, ياريت متمشيش خالص
خالتي: ميحرمنيش منك يا حبيب خالتو ,, دايقتك امبارح معرفتش تنام مش كده؟؟
انا: لا خالص عادي
امي: عادي؟؟ عادي ازاي دي خالتك دي نومها غريب تحس انها اتوبيس نايم وبترفس وبتتقلب
خالتي: جرا ايه يا شرموطة ما تحترمي نفسك
امي بصتلها كده بصة بعصبية, وبعدين عملت كأن مفيش حاجة حصلت وكملنا كلام عادي وبعدين قعدنا ناكل وقولتلهم انا هدخل استحمى عشان عندي مشوار مهم, ودخلت استحمى وطلعت سمعت صوت امي وخالتي بيتكلمو في اوضة امي اللي جنب الحمام وقف اسمع لاقيت امي بتقول لخالتي: برده مكنش ينفع تقولي الكلمة دي ادامه
خالتي: هو لسه صغير؟؟ ده بقى راجل اهو وملو هدومه
امي: برده انا مش معوداه على كده
خالتي: والنبي انتي ست عبيطة ده كده يطلع تافه ومعندوش شخصية, ده لو كان ابني كنت خليته راجل ولا سيد الرجالة, بس اعمل ايه بقى في جوزي اللي متجوزني عشان يذلني ده, تصدقي مش بينكني خالص
امي: يا سلام, طب وايه اللي مصبرك ما تطلبي الطلاق او اخلعيه, عايشة ازاي كده ياختي؟؟
خالتي: اطلب الطلاق ازاي؟ مانتي عارفة اللي فيها, امك الوسخة في صفه عشان كل شوية بيديها فلوس اد كده واختنا الكبيرة الشرموطة سعاد اللي جاية ف صفه عشان بينيكها
امي: يا سلام وانتي ايه اللي مخوفك من اختك كده؟؟
خالتي: انتي هتستعبطي؟ هو انتي مش عارفة سعاد اختك, مهو انا لو اتطلقت هقعد معاها عند امك لو امك وافقت اصلاً, وانتي عارفة اختك عايزة تقعد لوحدها عشان الرجالة اللي طالعة نازلة تبقى براحتها وانتي عارفة هي لما بندايقها كانت بتعمل فينا ايه, انتي نسيتي ؟؟
امي: لا منستش متفكرينيش بس دي كانت ايام سودة
خالتي: دي كانت مشغلانا خدامة عندها والكلاب بتاعتها, ولو حد فينا غلط يا ويله ويا سواد ليله, فاكرة لما كانت تحط الشطة في اكساسنا ولما تنيكنا في طيزنا باي حاجة طويلة وخلاص المهم انها تعذبنا
امي: خلاص بقى انسي الايام دي, هسيبك انا بقى عشان عندي مشوار مهم
خالتي: ماشي قومي
انا جريت على اوضتي وغيرت ونزلت وانا عمال افكر ف الكلام اللي سمعته وموضوع خالتي الغريب ده وحكاية خالتي سعاد اللي عرفت دلوقتي ليه كانت امي دايماً تبعدني عنها, المهم خلصت مشواري ورجعت لاقيت خالتي بتتفرج ع التلفزيون دخلت سلمت عليها ودخلت اغير هدومي وطلعت قولتلها: انا جعان تاكلي معايا؟؟
خالتي: ماشي ياريت انا كمان جعانة
دخلت لاقيت رز وسمك فايضين من الغدا سخنت الرز وحطيت مية سخنة ع السمك عشان يسخن وطلعت الاكل حطيته ع الترابيزة وقعدنا ناكل انا وخالتي, واحنا بناكل روحت مفصص سمكة وقولت لخالتي: دوقي بقى الفص ده من ايدي كده وقوليلي رأيك
خالتي اكلته وقالتلي: جميل اوي يا فادي, خد انت بقى دوق الفص ده
وفضلنا نأكل بعض وبعدين خلصنا اكل وفضلنا نتفرج ع التلفزيون شوية قولتلها: امي اتأخرت اوي ليه كده
خالتي: اصلها بتقول عندها مشوار مهم وقالت انها هتتأخر
انا: طب انا تعبان وعايز ادخل انام
خالتي: وانا كمان ,, تحب انام في اوضة امك لغايت ما هي تيجي عشان تعرف تنام
انا: يا خالتو انتي ليه محسساني اني مش عارف انام جنبك, عادي خالص انا بعرف انام , وبعدين يا ستي حتى لو مش بعرف انام هدايق منك ازاي يعني, دانتي خالتي حبيبتي
خالتي: وانا بموت فيك يا حبيب خالتو, طب يلا نقوم ننام
ودخلنا الاوضة ونمنا ع السرير وفضلنا نتكلم شوية وسمعنا صوت باب الشقة بيتفتح ويتقفل كانت امي وصلت ودخلت تطمن علينا نمنا ولا لا وبعدين راحت اوضتها عشان تنام وكملت انا وخالتي كلام وبعدين قالتلي: تصبح على خير
قولتلها: وانتي من اهل الخير يا خالتو, بس انا يا خالتو هنام وشي عند رجليكي عشان كده احسنلي
خالتي: بس يا بني انا بحرك رجلي علطول وانا نايمة خايفة تيجي ف وشك
انا: متخافيش انا كده كويس
خالتي: خلاص على راحتك
واستنيت شوية لما تنام, وفعلاً كانت نامت وفضلت افكر اروح انا بوشي لرجليها ولا استنى لما تجبها هي, وفجأة قطعتلي حبل افكاري لما لاقيت رجليها جاية نحية وشي, فرحت اوي وروحت مقرب وشي وفضلت الحس بشويش وبعدين اتجرأت وبقيت بلحس جامد ومستمتع ومش داري بالدنيا وفجأة سمعتها بتقولي: هي رجلي عاجباك للدرجادي
روحت موقف لحس وسكت متكلمتش, كملت: ايه بطلت ليه؟ طالما عاجباك الحس براحتك
فضلت ساكت مش عارف اتكلم قالتلي: انت هتتكسف مني دانا خالتو, بس مش تقول انك بتحب رجليا كده كنت هعمل معاك واجب, الحس الحس
فضلت ساكت ومبلم ومش عارف اعمل حاجة, قالتلي: انت لسه مكسوف؟ طب انا هساعدك
وحطت رجليها ف وشي وفضلت تطلع وتنزل فيها وقالتلي: طلع لسانك وانا هشتغل
ساعتها نطق ابو الهول: خلاص يا خالتو لا مش عايز
خالتي: ليه رجليا مش عاجباك؟
انا: لا مش كده بس .........
خالتي: يابني متتكسفش مني, انت بقيت راجل وده عادي, وبعدين بدل ما تروح لحد غريب او واحد تتنطط عليك انا منك وعليك, ورجليا اهي الحس فيها براحتك
اتجرأت ساعتها من كلامها قولتلها: رجليكي بس؟؟
خالتي: شكلك شقي يا واد, عايز ايه تاني غير رجليا
قولتلها بكل لهفة: كل ... كل حاجة
ضحكت وقالتلي: كل حاجة يا شقي يا وسخ
قولتلها: بصراحة يا خالتو انا بحبك ونفسي .......
خالتي: نفسك ايه؟؟ بطل قلة ادب يا واد والحس
قولتلها: طيب
ونزلت لحس ف رجليها وبعد شوية بدأت اطلع شوية شوية لحد ما وصلت لفخادها لاقيتها بتقولي: تؤتؤ وبعدين رايح فين؟؟
انا: هنضفلك جسمك كله يا خالتو
خالتي: لا خليك ف رجلي بطل شقاوة
قولتلها مش قادر وروحت هاجم عليها وفضلت ابوسها من شفايفها وهي بتحاول تصدني وتهرب مني ونيمتها ع السرير ونمت عليها ودخلت ايدي عند كسها من فوق الكلوت وفضلت ادخل صباعي ف كسها وهي بتحاول تمنعني بس مش قادرة وبعدين زقت راسي وقالتلي: بتعمل ايه يا رامى؟
انا: قولتلك بحبك يا خالتو
خالتي: بتحبني ايه يا مجنون اللي بتعمله ده؟
انا: انا عارف انك محرومة من النيك وجوزك الخول ده مش بينيكك سيبيني انا اقوم بالواجب
من اللي سمعته هي اتصدمت وسكتت ومبقتش بتعمل حاجة وفضلت باصالي كده وهي مستغربة قولتلها: انا سمعت كل حاجة بينك وبين امي, وعرفت ان جوزك الخول ده مش بينيكك وانا نفسي فيكي وقولت انا لازم اعوضك عنه
خالتي: ايه اللي انت بتقوله ده
انا: انتي لسه هتتكلمي وروحت مقلعها هدومها وشلت الكلوت وفضلت الحس فيه شوية وبعدين طلعت على بزازها الحس وامصمص فيهم وبعدين دخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها وهي بتتآوه اااااااااااه اااااااااااااااه حرام عليك يا رامى اااااااااااااااااه مش قادرة ااااااااااااااه
انا: لازم امتعك, انتي صعبانة عليا, بقى الجمال ده كله وناره متطفاش
ضحكت وقالتلي: وامك بتقول مش معوداه على كده, ولية عبيطة وهبلة
ضحكت معاها وقولتلها: يا ستي سيبك منها دي فاكراني عيل بريالة, خدي ده بقى مني
وروحت زاقق زبري جامد في كسها, صرخت اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
قولتلها: بس امي هتسمع هتفضحينا يا متناكة
خالتي: ياريت الناس كلها تسمع عشان اقولهم اني بحبك بحبك بحببببببببببببببببببك يا رامى ااااااااااااااااااااااااااااااااااه انا منيوكتك انا شرموطتك نيكني اجمد اجمد اااااااااااااااااااااااااااااااااه
وبعدين كنت هجبهم روحت مطلع زبري وحطيتها ادام وشها وقولتلها الحسيه بسرعة واشربي كل اللي هيخرج منه فضلت تلحس وتمصمص فيه لغايت ماجبتهم في بؤها فضلت تمضمض بيه شوية وبعدين شربته وقالتلي: ده احسن يوم ف حياتي انا بحبك يا رامى
انا: وانا بموت فيكي وهفضل انيكك علطول عشان تتمتعي كده يا شرموطة
قالتلي: ايوة اشتمني كده
قولتلها: طب يلا يلا يا متناكة عشان ننام
وبعدين نمنا ع السرير ونمت وراها واخدتها ف حضني وفضلت العب في بزازها وقولتلها: انتي ايه حكاية جوك ده بقى؟
خالتي: ده يا سيدي كان زميل خالتك سعاد ف الشغل وكانو بيحبو بعض ولما جه يطلبها مكنش معاه فلوس وكانت جدتك الشرموطة بتموت ف حاجة اسمها الفلوس وموافقتش عليه وخالتك اتجوزت واحد تاني معاه فلوس وغني وبعد ما اتجوزت كانت برده بتتقابل معاه وبينيكها واشتغل في المخدرات وبقى معاه فلوس راحت خالتك قالتله عشان يبقى قريب من العيلة ويعرفو يتقابلو كويس طلبت منه انه يتجوزني وجه طلب ايدي وطبعاً جدتك الوسخة اول ما شافت الفلوس اتهبلت ووافقت علطول واتجوزني وهو مش بيحبني بس عشان يعرف يقابل خالتك على اساس انه واحد من العيلة لغايت ما جوزها مات, ولغايت دلوقتي معرفش ليه مطلقنيش واتجوزها وريحني
انا: طب وانتي ايه اللي مخوفك كده؟ اطلبي منه الطلاق وتعالي اقعدي معانا
ضحكت وقالتلي: انت صدقت امك لما قالتلي كده, دي فاكراني معرفش حاجة, لا يا حبيبي امك المتناكة دي متقدرش تعمل كده, انت عارف هي كانت فين دلوقتي؟؟ كانت عنده, هو كده لما يعوزها يبعتني في أي حتة او يبعتني عندها عشان هي تروحله وينيكها
انا: ليه؟
خالتي: عشان بتتناك منه وكلمته بتمشي عليها
انا: ايه؟؟ امي؟؟
خالتي: اوعى تكون فاكر امك محترمة دي شرموطة بنت شرموطة انت فاكر ابوك وامك انفصلو ليه؟ مهو عشان عرف انها كانت شرموطة وبتاعت رجالة, هي بس بتمثل عليك دور المحترمة, عرفت بقى اللي انا عايشة فيه
انا: متزعليش يا خالتو انا هعوضك عن كل ده
خالتي: وانا هفضل معاك علطول يا حبيب قلبي
ومسكت ايدي وباستها, قومت مقرب منها ولزقت فيها حسيت اني هيجت روحت مطلع زبري وبقلعها هدومها قالتلي: بتعمل ايه؟
انا: نفسي انيكك في طيزك
خالتي: لا لا مش دلوقتي انا متنكتش ف طيزي قبل كده وهتبقى فضيحة, خليها مرة تانية وامك مش موجودة
انا: ماشي
وبعدين نمنا وانا عمال افكر في كل الكلام اللي خالتي قالتهولي


تابعوني ف الجزء التاني
بس ردوووووووووووووووووووووووووود وتشجيييييييييييييييييييييع عشان اكمل

هناك 16 تعليقًا:

  1. ▼▬▼▬▼▬▼      ▼▬▼▬▼▬▼      ▼▬▼▬▼▬▼
    وظائف خالية ►       ◄  فرص عمل ►       ◄ موقع توظيف
    ▲▬▲▬▲▬▲      ▲▬▲▬▲▬▲      ▲▬▲▬▲▬▲

    ردحذف
  2. اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس
    اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس
    اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس
    اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس
    اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس
    اشكرك على هذا الموضوع اعجبنى جدا ولا تتردد بمشاهدة هذة المواقع المميزة



    سكس بنات



    بنات للزواج

    افلام سكس مترجمة

    نيك بنات



    سكس محارم



    قصص سكس

    ردحذف